Tuesday 5 January 2016

Review: Akagami No Shirayukihime



This is an anime that I almost overlook but luckily I found it through a video when someone was introducing anime. This was one of the best romance anime series I've watched, I certainly recommend and encourage people who like romance series to watch this! This is story about a prince and a normal herbalist girl. Their love story and character development is amazing as the story goes on. I'm not really a professional reviewer to describe the story to you guys but I really enjoyed this anime. I'm really hyped for the second season coming out this winter!

Thanks for reading!



13 comments:

  1. 很久之前我已经计划要看这部anime了!我之前看人家comment的时候,有的说好看,有的说不好看~><
    不过看你的介绍后,应该是很不错的爱情类动漫,我很喜欢看这类的动漫呢!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 对!(肯定好看!)男主角和女主角恋爱的时候都超可爱的 x) 希望你能享受吧呵呵.

      Delete
    2. 好!
      对了,你有看过《Maid Sama!》吗?这个也是超好看的爱情类anime哟~:D

      Delete
    3. 有啊。Kaichou wa Maid-Sama, 对吧? 很好看! 但是几年前看的所以故事情节有些忘了,看来要重看了 xD

      Delete
    4. 对!超棒的这个动漫!:D
      《Romeo x Juliet》 okay,谢谢你的推荐!^^ 我迟一些去找来看,因为最近我在看《K Return of Kings》 XD

      Delete
    5. Haha. 哦, K Return of Kings. 刚刚看完这套!还蛮粗错的 x)

      Delete
    6. 我昨天看完了XD 对我来说超棒的!幸好是good ending~^^

      Delete
    7. 哈哈,赞成!蛮不错看的,这个季也有几个蛮值得一看的动漫!

      Delete
    8. 是一月新番吗?我还不知道哪一个动漫好看,也还没看到有人介绍好看的新动漫~

      Delete
    9. 哦,对啊!一月的新番。虽然其他的都很promosing 但是有几个的second season 我都很期待。就是 Durarara, Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri, 暗杀教室。 ^_^

      Delete
    10. 噢噢!Durarara和暗杀教室很多人讲好看!^^(也是在我计划要看的anime list里XD) Gate就还没想去看。。。

      Delete
    11. ^_^ 好,你还可以慢慢享受呵呵

      Delete

KahLok嘉乐